<3

Ååhh jag har haft en sån himla bra och trevlig dag idag!

Varit ledig från skolan och då passa jag på att träffa min underbara vän Linnea, som jag inte träffar så himla ofta längre! Men när jag väl gör det så är det så himla kul, för vi kan verkligen prata om allt mellan himmel och jord! Tiden bara flyger iväg då! Vi har planerat lite också. Jag vill ju ha ny design på min blogg och hon är ju den som kan sånt där, så vi har pratat lite om hur jag vill ha det, och jag tror det kommer bli kanon :)
Och på tisdag så blir det lite fotografering utomhus, ska bli kul och intressant :P tror att det kan bli riktigt bra för Linnea är så himla duktig på att ta kort :) Tänkte att jag ska använda någon bild från dom bilderna som hon kommer ta på bloggen sen, tror det kan bli fint :) får hoppas att vädret håller i sig bara, älskar hösten just nu när det är sååå fint ute :) Så vi håller tummarna för att vädret håller i sig tills dess iaf!

Tack Linnea för en underbar dag :)
Du är bäst!





Hur gick det med mitt pluggande då???
Suck!

Kommentarer
Postat av: linnea

Tack själv vännen! När jag gick hem insåg jag va mycket det kändes som vi inte hann prata om, haha! Men vi ses ju på tisdag igen :D



Svar: Tack gumman va söt du är! Du kommer också snart igång igen med skolan ska du se, kämpa kämpa! Jag har fortfarande inga direkta planer men helgen längtar man väll ändå alltid till dummer? ;) "jag är inte dum jag har bara lite otur när jag tänker ibland" ;) Puss på dig!

2010-10-13 @ 20:33:20
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0