Spelkväll

Igår blev det en spelkväll med brudarna! :)
jag tänkte innan att det kan ju bli kul :)
Men alla ville spela TP vilket jag inte ville, men jag hade tydligen inte något val.
Då ville jag i alla fall ha barn frågorna men det fick jag inte heller!
Så då blev jag lite sur men körde på ändå.. och det gick ju skit! tror jag hade en tårtbit när de andra hade typ fyra stycken. så jag tjatade lite att vi skulle byta till barnfrågor men nej inte då heller.
Efter ett tag så säger Erika: ska vi byta till barn frågor nu? och helt plötsligt så går alla med på det!! Då blev jag verkligen arg!! för när jag säger någonting då minsann ska vi inte göra det. Men när någon säger samma sak då går det bra! arg blev jag.. och Erika vann spelet.
Sen körde vi Alias, det tycker jag är mycket roligare. Vi spela det två gånger tror jag och jag tror jag vann båda gångerna :D:D
efter det blev det Uno, och då spåra det ur kände jag! :P

Men det var en rolig kväll men vet inte riktigt om mitt tjejgäng klarar av att spela spel ihop! brukar oftast bli tjafs! :P haha.

Idag är det Söndag... tråkigt!!!
Jag hade ställt klockan på 10 idag för idag ska det pluggas hela dagen!! försöka i alla fall.
Angelika från min klass kommer hit, så det går nog lättare att plugga ihop :)
haha herregud jag kommer verkligen köra mig på tentan på tisdag :P men jag får skylla mig själv eftersom jag inte har pluggat något!

Nu blir det frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0