Senaste middagen någonsin!

Igår när jag kom hem från skolan så gick jag direkt upp till Sofie där Jessica redan var.
Sofie bjöd på fika, mumsigt :) Vi satt och snacka ett bra tag och jag kan ju säga att vi har världens planer till framtiden! Tror det kommer bli skit bra och hoppas ingen bangar nu ;)
Tina kom med och vi berättade lite vad vi hade planerat, så hon började rita upp det på ett papper :) kommer ju bli kanon :P Erika kom en sväng med men hon sa inte så mycket om planen.

När klockan typ var 20.30 så gick alla hemåt.
Satt och var hungrig och hade inget att göra, var grymt rastlös.
Jag skrev på facebook att jag var hungrig och Erika och jag började diskutera lite. Till slut skriver Tina att hon också är hungrig och att hon har kött och potatis hemma. Erika hade tydligen en champinjon burk hemma hos henne som var tinas och jag hade lättdryck, så vi tog med det och gick till tina vid 22.30! Så vid 23 så käkade vi mat, grymt gott var det kan jag säga er! och vid tolv så gick Erika och jag hem igen.

Idag vet jag inte vad det blir.
Är ledig från skolan, det är ju gött.
Men funderar på att börja med mitt arbete idag faktiskt, så slipper jag sitta på måndag. För i helgen kommer jag inte hinna direkt. Ska göra ordning frukost nu och sen försöka plugga iaf ;)

Nu är det bara 1 dag kvar hörrni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0