Seg Onsdag

Shit vad trött jag har varit idag, men tillslut kom jag upp imorse och åkte iväg till skolan. Idag åkte Tina och jag in samtidigt, det har ju inte hänt så många gånger faktiskt. Jag somnade typ på en gång på bussen, och sov väldigt djupt, för Tina fick knuffa lite på mig när vi var framme, och det var ju tur annars hade jag nog inte vaknat :P
har varit strul med min förra tenta också, så gick upp till den läraren jag hade i förra kursen, jag visste inte vad det handlade om men det var något med registreringen på it´s. Så nu är det fixat med.

Sov en stund efter skolan idag, var så jäkla trött.
Men sen tänkte jag att det var bäst att jag tog tag i lite saker, så jag anmälde mig till båda omtentorna som jag ska göra, SUCK! =/ sen har jag börjat med mitt arbete som vi ska ha seminarium på på Måndag. Vill bli klar med det så snart som möjligt så jag slipper sitta med det i helgen, för det har jag inte lust med. Att man istället kan sitta och läsa igenom det på Söndag bara.

Så jag ska försöka skriva lite till på det, sen ska jag nog gå ner till biblioteket imorgon och fixa andra böcker än dom jag har, kanske sitter där och pluggar också, då får jag ju säkert mer gjort. Mina böcker som jag har nu är inte så bra och har inte sån stor användning för dom. Får fixa det imorgon helt enkelt :)

Är ledig resten av veckan nu, gött!
Plugga plugga plugga..

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0