Ny design! :)

Ny design, fin va? :D
Min underbara vän Linnea som har hjälpt mig! :)
Så himla duktig är du och jag är så glad att du ställer upp och att du står ut med mig, för jag är ju SÅ kräsen av mig!
Tack gumman för all hjälp! DU är bara för bäst! <3<3

Idag har jag varit ledig :)
Jag gick till dagiset och hälsade på idag som jag ska vara på min VFU som börjar nästa vecka.
Och jag fick ett väldigt bra intryck :)
Jag blev väl omhändertagen när jag kom, och det är viktigt tycker jag :) Fick till och med en kram av min handledare och hon tyckte det var så kul att få träffa mig äntligen :P Känns ju bra att hon tycker det i alla fall :)
Hon var väldigt engagerad och visade mig runt direkt, hon visa vad dom jobbar med och vad dom har gjort osv. Jag trodde ju detta besök skulle ta typ en halv timme men det tog typ 2 timmar, om inte mer :P jag fick stanna kvar en stund när dom käka mellanmål och sådär.
Men fick bra kontakt med barnen redan då, vilket känns bra :) visst det var inte så många där eftersom det är lov den här veckan, men ändå, kul att ha fått kontakt med några redan :)

Hade ju bestämt med brudarna att fika klockan 14.
Och det gick ju sådär eftersom jag var på dagiset :P
jag var klar där klockan 15!
Dom andra hade ju smsat och ringt mig flera gånger.
Så när jag ringde upp Murra så fråga jag dom vart dom var och dom var på stan, då hade dom väntat på mig, helt söta :P jag trodde ju såklart dom skulle ha börjat fika utan mig, men dom var så snälla som väntade.
Vilka underbara vänner jag har <3<3<3 Sånt kallar jag vänskap!

Efter stan gick jag hem till mamma, blev inte så länge där för hon skulle ju kolla på massa tv program så jag skulle ju vänta med att få skjuts hem till 22 eller nåt, och det orka jag inte med. så hon fick köra hem mig på en gång typ :P

Sitter med mitt jäkla arbete nu också..
fan! har sån press på mig för jag vill verkligen bli klar innan helgen!
Jag vill, jag ska, jag kan! eller hur är det nu igen Linnea? ;P
Ganska bra motto som Linnea brukar skriva i sin blogg när det är något som hon måste göra.

Börjar få tandvärk nu också.. fan!
Hatar att ha tandvärk, jobbigare smärta får man leta efter!!
hatart!

Nej ska försöka plugga vidare nu!

Imorgon är det fredag och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på :S
Förslag, någon??

Kommentarer
Postat av: madde

Titta ner till mig en stund vet jag :)!

Kanonfin ny profil här tycker jag, vad duktig Linnea är! Kramis!!!

2010-11-05 @ 00:02:30
Postat av: linnea

Hahah va söt du är gumman! Allt för dig, vill att du ska va nöjd ju :) <3<3 Jag KAN jag VILL jag SKA!! Bra där ;) Du kan du vill o du ska nu! Kääämpa!! Pussss

2010-11-05 @ 00:18:55
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Svar till Madde: Ja det kanske jag kan göra, beror lite på med mitt plugg =/ Tack vad snäll du är, Linnea är grymt duktig :) Kramar

2010-11-05 @ 00:25:47
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Jenny

Svar till Linnea: ja jag är nöjd nu, du är bara för bäst!! <3 aa just ja så löd ju ditt motto, blandade om dom lite visst ;) haha. Jag får kämpa imorgon, för just nu får jag inget gjort tyvärr =/ Puss <3

2010-11-05 @ 00:27:42
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0