Nörd!?

Shit vilken nörd jag har varit idag efter att jag kom hem från skolan.
Jag gick in på Kenzas blogg för att läsa lite, kollade på ett avsnitt av Kenza & Tyra show som hon hade lagt upp, och jag blev fast! Helt sjukt. Jag brukar ju inte gilla sånt där egentligen, men dom är ju lite små roliga så det var roligt att titta, och det blev ju att jag ville se nästa avsnitt osv. Dom har gjort 5 avsnitt än så länge och jag kollade på allihopa! Nästa avsnitt ska dom hoppa fallskärm, och det måste jag ju bara se :P Det har hänt många gånger att jag har längtat tillbaka till mitt hopp, så det ska bli kul och se om de tyckte det var lika kul och läskigt som jag gjorde :P

Jag blev precis klar med att kolla på alla avsnitt, så ska försöka och plugga lite nu tänkte jag!
jag har en press på mig nu känner jag.. seminarium på Måndag =/

Senare ikväll får det bli lite nudlar ;)

Ha en fortsatt bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Reneadriana

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-04-08 @ 15:14:16
URL: http://reneadriana.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0