Min födelsedag :D

Ååhh vilken underbar födelsedag jag har haft idag :D
Jag är verkligen super nöjd!

Dagen började med att jag baka för fulla muggar på förmiddagen, sen kom pappa vid 14 och då fikade vi och jag öppnade presenter från honom :) och jag fick högtalar system till datorn och en skrivare :D precis det jag har önskat mig! Tack pappa du är bäst :D <3<3<3

Sen körde pappa hem mig till mamma, och där fick jag också lite paket :) fick pengar av mormor som hon har skickat :) Tack mormor :D (vet att du inte läser det här men måste ju ändå tacka) och av mamma fick jag en låda med massa grejer i, typ makaroner, spaghetti, tandkräm, schampoo och balsam, coca cola, godis, lussekatter, bullar, hembakat bröd och massa mer :) Sen fick jag en snö armband också, en liten dekorationstomte och new body trosor :D Tack världens bästa mamma :D <3<3<3

Sen kom Catte också, brorsan var redan hemma, så vi väntade bara på Catte för vi skulle äta ihop. Och det blev plankstek, hur gott som helst :D och jag fick paket av Catte och brorsan också, och jag fick min favoritparfym, Can Can med Paris Hilton! Den luktar grymt gott och jag blev hur glad som helst :D Tack så jättemycket Catte och Brorsan :D <3<3<3

Sen kom Therre och Linnea, så vi åkte hem till mig och Catte följde med också. Fixade fram all fika och sen kom alla andra brudar :D så då blev det ännu mer paket öppning :D alltid lika kul tycker jag ;) av therre så fick jag lite plugg saker som är bra att ha, plus en bok som det står råd och sånt i om plugget, den ska jag läsa för tror den är välbehövlig :D Tack Therre perre :D <3 av Murra, Erika, Jessica, Tina, Blirren, Sofie och Anna så fick jag en toast maskin och sen två fina ljusstakar :D Tack så jättemycket tjejer!! :D <3 Av Jessica fick jag även en blombukett, hur fina som helst :) och av Tina så fick jag ett snö armband också och en falukorv (ett litet skämt som bara Tina och jag fattar) :D <3 Av Linnea så fick jag foton på mig som hon har tagit, två fina muggar, en fin toalett skylt och julkaffe, som ska bli intressant och testa :P Tack så jättemycket gumman :D <3

Jag är verkligen super nöjd med alla presenter :D:D Kan inte bli bättre!! NI är verkligen så himla bra! <3 Jag är så tacksam för att jag har er som vänner, vad skulle jag göra utan er!? TACK TACK TACK FÖR ALLT :D <3<3<3

Ni får säga till om jag har glömt något men jag tror inte det? Men man vet aldrig, har varit så himla mycket idag så min hjärna hänger inte riktigt med tror jag ;)

Men jag är i alla fall hur nöjd som helst och hur glad som helst för dagen har varit så himla underbar :D Men det kanske ni har förstått nu för jag har väl nämnt det några gånger nu? ;) haha.

Nu är jag så himla trött så nu ska jag lägga mig och kolla på vänner :)

Imorgon blir det nog att fira mig lite, gå ut och äta med vännerna och sen får vi se vad som händer efter det :) tror det kommer bli kanon!

Bjuder på ett klipp från förra fredagen av idol när Jay sjöng! detta är enligt mig det bästa han har gjort i idol. det bara ryser i hela kroppen på mig när jag hör det här! om ni inte har hört detta eller missade förra fredagen så kolla detta klipp och njut :)

PUSS på er :) <3


Kommentarer
Postat av: linnea

Tack ska du ha för kvällen! Kul att du blev så nöjd med din dag gumman! Pusssss

2010-11-29 @ 00:09:02
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Linnea: Tack själv gumman :D Ja jag är riktigt nöjd med hela dagen :D puss <3

2010-11-29 @ 01:12:16
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0