Kort!

Jag lovade ju er tidigare idag att jag skulle lägga upp bilder på hyllorna och hissgardinen.
Men hissgardinen har jag inte fått till som jag vill än, så den har jag inte tagit något kort på.
Och hyllorna har jag fixat, men korten blev ju värdelösa! blir så hetsig ibland och vill att det ska bli så bra men så blir det helt katastrof!
Men jag lägger upp i alla fall, för att vara snäll :)
Men ska försöka ta kort imorgon på dag tid, tror det blir bättre då med ljuset och så :)

Men här kommer en värdelös bild i alla fall :P
Ni kan ju försöka att strunta i att titta på alla andra saker runt omkring, pärmar och jag vet inte allt vad det är! Men är man student så är man :P det har sett värre ut kan jag säga er! uj uj.. men ett litet smakprov fick ni nu i alla fall. Ska försöka bättre imorgon ;) mitt fallskärmsdiplom satte jag upp först, såklart ;D är faktiskt stolt över det, och det tycker jag att jag får vara ;D


Kommentarer
Postat av: Angelika

Men jenny, har du vattenkokaren i vardagsrummet eller ??? HAHAHAHA

2010-11-06 @ 23:06:53
URL: http://angelikasundh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Angelika du skulle ju inte titta dig runt omkring skrev jag ju :P Men ja, jag tog in den på morgonen när jag åt frukost :P

2010-11-07 @ 12:20:08
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Moster

Jättefint Jenny ,hur mysigt som helst :-) Kram <3

2010-11-08 @ 11:16:56
Postat av: Nilsmargrethe

Great site. Good info

2011-08-25 @ 11:09:43
URL: http://nilsmargrethe.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0