Jag i ett nötskal??

I´m back ;)

Har haft min första VFU dag idag, och det gick bara bra :)
Tog det ganska lugnt idag, tog inte för mig så mycket känner jag. Men jag ville titta lite hur dom arbetade och sådär först sen på eftermiddagen så tog jag för mig mer och sådär, så det känns bra :)

Bor hemma hos mamma nu när jag har VFU :)
I helgen kommer jag ju bo hemma hos mig, men till veckan blir det mamma igen. Har VFU till nästa fredag.
Tror det kommer gå fort. Och jag har ett arbete att göra med, vilket verkar vara krångligt.... så det känns mindre bra =/

Sen måste jag säga att detta ordspråk passar mig väldigt bra just nu:
"Jag är inte dum, har bara lite otur när jag tänker ibland".

Ska berätta allt nu.
det är såhär, att jag har bestämt ganska länge att jag ska bjuda hem ojojoj gänget till mig, dricka lite vin och snacka massa skit :) vi bestämde att vi skulle ta det nästa helg, alltså den 20.e.
Och nu på lördag så har jag bestämt med min släkt att äta ute för min farmor fyller 80. Men så har det blivit lite struligt, för det har hänt en sak, så det kanske inte blir något på lördag pga det. Så jag skrev till madde att vi KANSKE kan ta det nu på lördag istället för nästa lördag, och det passade alla utmärkt. Men jag sa som sagt KANSKE bara, eftersom jag vet ju inte än om vi ska ut och äta eller inte.
Men, nu kom jag precis på.... att det spelar ju för tusan ingen roll om jag går ut och äter med släkten eller inte, för vi ska äta på dagen, vid 13-14 någon gång, och jag ska ju bjuda hem ojojoj gänget på kvällen. Så det kvittar ju totalt. Om jag ska käka med släkten så kan jag ju ändå bjuda hem dom. Herregud vad dum jag är :P Men men.. så nu är det fixat. På lördag ska det drickas vin med ojojoj gänget :D haha.

Ja det är jag i ett nötskal, eller vad säger ni? ;)

Nu ska nog jag gå upp till extra sängen som står i mitt gamla rum och försöka plugga lite så jag får den rest uppgiften gjord!

Sen sussa!

Ha en fortsatt bra kväll alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0