Jag har kommit på vem jag är.... efter 21 år.

Jag har kommit på att jag är en tjej som gillar utmaningar! Jag älskar verkligen sånt.
Som tex fallskärmshoppet, det är en riktig utmaning och riktigt läskigt med, jag var hur livrädd som helst innan men jag gjorde det!! Och det är det bästa jag har gjort i hela mitt liv ska jag säga er, så jäkla häftigt!
Men jag vill göra mer utmaningar, men vet inte vad.
Det jag absolut inte skulle göra det är att hoppa Bungy jump! det skulle aldrig falla mig in att göra det, inte ens om jag får det i present :P bara så ni vet ;)
Men vad finns det mer för utmaningar som jag kan ge mig på? har ni några förslag?? :)


Sen har jag kommit på att jag är en tjej som gillar att resa.
Jag vill resa så mycket som möjligt.
Det behöver inte vara att åka utomlands, jag gillar att resa inom Sverige också, tycker det är kul att komma iväg från Karlskoga och se något nytt. Och när jag har kommit hem från en resa så kan det bara gå några dagar så vill jag resa igen! Vart blir det av på nästa resa? och när blir nästa resa??


Kul att jag har kommit på vem jag är efter snart 21 år ;) hahaha, Bra där :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0