Hatar´t!!

Min hals tar kol på mig snart bara så att ni vet!
Började imorse med halsont och huvudvärk... inte kul att gå iväg på VFU:n då.
Men jag tog mig en ipren och en kopp te när jag kom dit så då blev det bättre under dagen.
Men nu börjas det igen... fy fan, är helt tjock i halsen!
Ska ta mig en ipren innan jag lägger mig så jag kan sova bra inatt!

Imorgon är det sista dagen på VFU:n.. Känns tråkigt faktiskt.
Jag har kommit in i det så bra nu känner jag så jag skulle gärna vilja ha en vecka till iaf.
Jag känner att när jag har kommit in i det så blir det roligare och roligare för varje dag...
Men jag är fortfarande osäker om det är det jag vill syssla med hela livet sen.. men jag ska kämpa och verkligen känna efter! :)

I helgen blir det lugnt, skönt!
Har varit mycket alkohol känner jag, så det blir en slappar helg nu!

Nästa helg fyller man ju år så då är det på´t igen ;)

men verkar inte bli någon utgång i Örebro då som vi hade sagt :( men men...

Nej nu väntar duschen på mig.. sen blir det nog att ta ipren och lägga sig. eller plugga kanske?
fasen vad jag kommer köra mig på tentan på tisdag alltså!! =/

Kommentarer
Postat av: Em

Köp Zyx, tycker att de ar dunderbra mot ont i halsen!

2010-11-18 @ 22:42:35
URL: http://emeliewiktorsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Svar:Hmm.. aldrig hört talas om :S får testa det! finns det att köpa i affär eller apoteket? :)

2010-11-19 @ 14:28:47
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0