Freeeeedag :)

Äntligen fredag :D
Blev ingen sovmorgon för mig inte, klockan ringde 08.30 och pappa kom lite efter 09, då var det dags att sätta upp min hissgardin (åt rätt håll den här gången) Och sen mina hyllor :D
Det blir kanon!
Senare ska jag pyssla lite, vad jag ska ha på hyllorna och så :) hinner inte fixa det nu, för jag ska snart gå ner till stan med Tina :) ska försöka och INTE handla något, har inte råd att handla hela tiden.
Ska ta kort sen hur det blev med hissgardinen och hyllorna, så ni får se :) har även fått upp klädhängaren, men det är ju inte så roligt att se kanske :P haha.

Vet inte vad det blir ikväll...
Plugga kanske?
nej fan vad trist, en fredag liksom... =/
men alla andra ska ju göra massa annat, så jag har inget att göra :(
Det märks vad det blir helt enkelt :)

Snart kommer Tina, så ska göra ordning det sista :)
Tjaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0