En bra helg!

Och så var det Söndag igen... herregud vad helgerna går fort!
Fast i och för sig gör det inget nu för på fredag ska jag på kryssning och jag längtar verkligen :D:D

Den här helgen har varit underbar :)
Igår så bokade jag bord på Woodys för att vi skulle ut och äta och fira mig :) Det var jag, Tina, Erika, Sofie, Murra och Blirren :) Det var riktigt god mat på Woodys så det rekommenderar jag varmt :) Innan vi gick till Woodys så satt vi hemma hos Sofie och drack lite vin :) och efter Woodys gick vi tillbaka till Sofie och drack vin, eller jag drack inge mer för jag är inte så förtjust i vin, plus att jag var så jäkla trött. Murra och Blirren drog hem, men de andra drack och bestämde sig för att dra ut på nightshift! Jag själv kände att jag absolut inte ville det för det suger verkligen där!! man ångrar sig ALLTID när man går ut dit för att det är så jäkla tråkigt! Så jag skippa det, så när dom drog dit så kröp jag ner i min varma säng och kollade på vänner :) Ångrar mig absolut inte kan jag säga er :P

Idag sov jag ut verkligen :)
Sen tvinga jag med mamma ut i snöovädret för att leta efter en adventsstjärna på fot. Och det är inte det lättaste att hitta kan jag säga er! Vi åkte först till Ica men det var slut, sen till Ö&B men det fanns inte, elgiganten men det fanns inte, netto det var slut, så jag gav upp. Åkte ner till STIL för att snacka med min kusin lite, och då kom det här upp och hon sa att Waldenhagens har massa adventsstjärnor på fot men dom kostar ju lite. Men vi gick upp dit och jag hitta en som jag ville ha, den kosta 199 kr. Men den kan jag ju ha i flera år nu! så jag får tänka så :) och bra i fönstret blev det också :) Kanske tar kort någon dag och visar :)

Efter det släppte mamma av mig hemma, jag började plocka och städa undan grejer eftersom släkten skulle komma klockan 17. Gjorde ordning fika och sen kom mamma. Sen kom farmor, faster och Leif och sen till sist Kusin med familj :) Jag fick en dammsugare (äntligen!) Så nu kan jag städa och inte låna Sofies dammsugare hela tiden :P Ska fasen städa imorgon för att testa den :D haha. Och jag fick även en fin ljuslykta, eller nej det är ingen ljuslykta... vet fasen inte vad dom heter :S Ser ut som en krona med ljus i som man ska hänga. Får nog ta kort på den med så ni fattar vad jag menar :P vill ha den i fönstret i vardagsrummet egentligen men jag har ju ingen gardinstång där eftersom jag har en hissgardin där så det får bli i köket, om det blir snyggt för jag har inte testat den där än! Tack alla för presenterna, jag är supernöjd :D <3<3

Efter att släkten hade dragit så gick jag upp till Sofie och lämnade hennes pall och stol :P sen blev jag kvar där och hjälpte henne julpynta lite :P Sen gick vi till Tina där Erika var också. Vi fick mat som dom hade lagat, sen kolla vi på Filip och fredrik och sen bonka vi hamstrar ;) ni får ta det som ni vill ;)haha. och sen blev det ett sällskapsspel, Erika vann på det. Och efter det gick vi tre hemåt till fröding ;)

Imorgon blir det en pluggdag som aldrig förr =/ blääää!
Det där arbetet kan ta sig någonstans känner jag! Inte lätt alltså!

Förresten, Sofie kom på en gammal reklam som vi älskade när den gick :P Shit vad länge sen det var man hörde den :P gud vad vi sjöng på den :P




Nej nu blir det nog att lägga sig och kolla vänner :)

Natti Natti gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0