Eftermiddags plugg!

Nu på eftermiddagen så kom Angelika till mig och vi har pluggat som två galningar.
Vi tog och svarade på dom frågorna som vi hade på den förra tentan.
För Angelika hade för sig att det var någon som hade sagt att det kommer vara ungefär samma frågor den här gången fast att dom har omformulerat dom lite. Så om vi kan dessa tenta frågor så borde vi klara omtentan på tisdag. Men det återstår och se helt enkelt.
Men det jobbiga är att jag måste försöka plugga in allt nu i mitt lilla huvud, och jag vet inte riktigt hur det ska gå till =/ det känns som att det kommer gå in i huvudet och sen ut lika fort igen.. men men.
det blir att plugga som fan imorgon efter skolan... sen får vi se hur det går på omtentan på tisdag.

Blir att åka bil in imorgon med Angelika, gud vad skönt! slipper att gå upp klockan 06 iaf! så lite sov morgon blir det ;) haha.

Nu blir det att käka sibylla med Tina! :)
Sen kanske plugga lite till eftersom jag har varit så duktig idag, så lika bra att fortsätta och vara duktig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0