Ögonfransfärgning!

Nu snart ska jag iväg och färga ögonfransarna, fick redan tid idag vilket jag inte trodde jag skulle få :) men sånt gillar jag ;) Är lite nyfiken hur det kommer bli, tänk om det inte kommer synas något överhuvudtaget? :S Men får hoppas att det gör det :) Ska fika direkt efter att det är klart så får hoppas att det kommer se bra ut :P haha.
Det blir att fika med Marie, Tina och Emelie :) Det blir en hallonpaj för min del, är så jäkla sugen på det :P

Just de, fick veta av min kusin i typ förrgår att Hoffmaestro kommer till Öland när jag är där!! :D Lätt att jag ska gå på dom igen! 23 juli kommer dom till strand hotell i Borgholm! Sånt gillar vi skarpt ;P Så nu vet ni det med ;) haha.

Nej ska göra ordning mig för det sista nu sen börja gå bortåt :)

Ha en bra fredag! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0