Mölle!!!

Jag lova ju Mölle bilderna från min kamera så här kommer några :)
resten kan ni hitta på facebook :)


































Sista bilden är från Erikas kamera, glömde lägga in den igår :P haha lite cool är jag väl va? ;)
Ååhh jag blir så glad när jag tittar på bilderna :D
Jag vill verkligen festa i Mölle igen!!
Och jag hoppas det blir snart, eller vad säger ni? ;)


Idag har jag varit och firat brorsan, fick smörgåstårta, tårta och massa kakor, jättegott och trevligt :) Hoppas han blev nöjd med presenterna, men det tror jag han blev :)

Snart blir det duschen sen vet jag inte vad det blir.
Tycker förresten det är dåligt med kommentarer här! skärpning!!


Kommentarer
Postat av: linnea

kul med bilder hörru! :D ni ser alltid ut att ha lika kul i mölle ;D o tack för den fina kommentaren i min blogg! :D det värmer! <3

2010-05-04 @ 15:56:52
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaa vi har jämt kul i Mölle, fattar inte :P MÖLLE IS THE SHIT ;) haha. Gumman då, säger bara sanningen :) <3<3

2010-05-04 @ 16:09:27
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0