Göttegris, Jag?

Haha kom och tänka på en sak.
Jag gjorde ordning kaffe förut och så såg jag min påse från marknaden, åh tänkte jag vad gött till kaffet och äta lite marknadsgodis :) Sen precis efter det så ser jag att mamma har köpt sånna där runda grejer med vitt skum i och toppade med choklad (kommer inte på vad dom heter), Mums tänkte jag och tog en sån också till kaffet :P haha och då kom jag på att i förrgår när mamma och jag sitter och äter mat och jag säger att jag ska baka hallonpaj så säger mamma: gud vilken göttegris du är Jenny! och skrattar!
och det är så jäkla sant ju :P jag är verkligen en göttegris! matvrak är jag med för den delen, älskar mat :P äter typ alltid upp maten, fast jag är stenmätt så måste jag äta upp, det går inte att slänga! jag kommer bli tjock när jag blir äldre!! får försöka skärpa mig ;) haha.

Nej nu ska jag göra ordning mig inför det sista innan jag drar mig till jobbet och hämtar mitt presentkort sen iväg till frissan! Här kommer en usel bild på mitt långa och slitna hår som ska AV!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0