Filmtips :)

Igår när jag låg i sängen och zappade på tvn så fick jag fram filmen "Marley & me". Jag har redan sett den en gång men då såg jag den inte helt från början. Så jag tänkte att jag kunde kolla från början den här gången och sen när jag kommer till det jag har sett så kan jag byta kanal... aa jo visst, jag fastnade i filmen och såg klart på hela!

Det är en helt underbar film! Har ni inte sett den så tycker jag ni ska göra det! :) Det är en familjefilm som är rolig, man får allt ett gott skratt ibland :) Och eftersom jag är så känslig av mig så gråter jag också... jag gjorde det första gången jag såg filmen och jag gjorde det igår med! Den här filmen får 4 av 5 ostbågar av mig :)



Om filmen:
Nygifta John och Jennifer Grogan skaffar sig en hund, Marley. Men Marley har inga planer på att snällt foga sig som husdjur och paret Grogan får kämpa med en hund som gör lite som han själv vill, men som till slut kanske kan lära dem något om livet.
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Bra det där med "ostbågar" haha. Och hunden verkar lite lik en viss "Hugo" ! Puss&Kram

2010-05-27 @ 11:18:17
Postat av: Jenny

Svar till moster: haha ja mina ostbågar är bäst ;)haha ja lite kanske ;P Puss&kram

2010-05-27 @ 21:17:13
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0