Örebro och Bio :)

Tänkte berätta om min dag igår :)

Vädret var kanon, solen sken som aldrig förr!
Jag gick in till Linnea och gav henne presenter eftersom hon har fyllt år, tror hon blev nöjd faktiskt :)
Direkt efter det så drog vi in till Örebro. Först åkte vi och tankade och det gick ju som det gick ;) "Vi är faktiskt tjejer" säger Linnea när vi tillslut har tankat klart och vi börjar asgarva :P
Mot Örebro blev det med Same old story i högtalarna och massa massa prat :)
Vi gick och käkade på en gång för båda var hungriga, sen var det dags för shopping!
Jag köpte faktiskt inte så mycket, köpte bara nödvändiga saker :) det blev en ny väska som jag har letat efter länge, men som jag äntligen hittade :) sen blev det en vårjacka också och en scarf till den :) det var det jag köpte, inga kläder, bra där av mig!! Skor hittade jag massa snygga men köpte inga... :O
När vi kände att vi var klara så gick vi och tog oss en kopp kaffe innan vi åkte hemåt mot Karlskoga igen.
en rolig och mysig dag med min goa Linnea :) <3 det måste vi göra om gumman!

Skulle boka Lady gaga biljetter också igår.
Men det var ju kört.. fanns inte 4 biljetter brevid varandra.
Och inte så kul och stå helt utspridda heller :S
Så vi sket i det..
Tråkigt, jag som hade sett framemot det.

På kvällen blev det bio med Erika och Tina, vi kollade på farsan!
Precis innan filmen går i gång så spiller Tina ut halva popcornen ungefär :P
Då fick man sig ett gott skratt iaf kan jag lova :D
Men man fick allt skratta då och då i filmen, den var allt sevärd.
3 av 5 får den av mig :)





Så gårdagen var en bra och rolig dag :D och det gillar jag! ;)
Får se vad morgondagen bjuds på, lugnt tror jag :)
Idag blev det en lugn lördag iaf, men det var verkligen skönt, för förra helgen så körde jag hårt kan jag ju lova!
Får se om jag håller mig till skärtorsdagen med alkoholen, eller om man går ut någon helg innan kanske?
Det märks helt enkelt ;) haha.

Kommentarer
Postat av: linnea

tack själv vännen! :D det va riktigt kul! det får vi deffinitivt göra igen :) och jag blev JÄTTE nöjd över presenterna! :D kunde inte blivit bättre ju! :D pusss

2010-03-07 @ 21:19:32
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0