Mölle bilderna kommer nu :P

Dags för uppdatering igen!
Har varit sjuk den här veckan så har inte suttit så mycket vid datorn.
Har varit genomförkyld, feber och nu har hostan börjat kommit med. förkylningen har inte gett sig ännu men det är på bättringsvägen iaf, skönt de :)

Och nu har jag precis blivit klar med bilderna från Mölle, har laddat upp dom på facebook :P
Vissa bilder var helt värdelösa kan jag ju säga :P
Men shit vad glad man blir så fort man ser på bilderna :) Jag vill tillbaka till den kvällen, för det var så jäkla roligt!
Vi måste verkligen göra om det igen, Mölle is the shit!!

Ska lägga upp lite bilder här nu, njut ;D





















En grymt rolig kväll som jag vill göra om ganska så snart :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0