Melodifestivalkväll

I lördags blev det melodifestival kväll för min, Tinas, Erikas och Blirrens del :)
Mysigt hade vi det, Blirren hade köpt godis, Jag fixade drickan, Tina köpte chips och dipp och Erika köpte inget :P Det var inte först bestämt att hon skulle vara med så därför blev det så att hon inte köpte något. Men i alla fall, det var en mysig kväll och vi alla höll med om vem som skulle vinna alltihopa. Antingen Eric Saade eller Salem! Men nej, svenska folket är ju typ dumma i huvudet eller något och röstar på Anna!! Jag fattar det verkligen inte!! Det kommer aldrig gå hem! Till och med Europas Jury hade ju röstat på Salem och Eric, det är ju sånt dom vill höra! haha kan ju säga att det blev hysteriskt när Anna vann :P Usch vilket fiasko alltså.. Jaja.. nog om det :P
Efter melodifestivalen så satt vi och grunnade på vad vi skulle hitta på, vi kom inte direkt överens om något. Men till slut sa vi att vi skulle ta bilen och bara åka lite. Så vi åkte genom stan sen blev det att åka till Degerfors och kolla läget där :P Blirren och jag blev guidade i hela Degerfors ungefär ;P Erika och Tina visade massa saker, vad dom hade gjort här och där, vad som hade hänt här och där, vilka som har bott här och där, och vilka som bor här och där... Ja ni fattar ;) Sen åkte vi hemåt igen och kom hem vid 01 ungefär :) Jag blev besviken att jag inte fick se "Bruket", men det får vi ta någon annan gång helt enkelt ;)

En trevlig Lördagkväll hade jag minsann :)
Och på Lördag kommer det bli lika trevligt igen, för då kommer Sofie hem :D <3
Då blir det nog att basta och dricka vin med massa trevligt sällskap, wie :D <3

Nej nu blir det att laga mat :)
Det blir även att kolla på Familjen Annorlunda också, gillar det programmet verkligen :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Tre saker har jag att komma med:

Sak ett: Jag är inte snål, jag hade ju med glassen ingen åt!

Sak två: Jag höll på Salem eller Timoteij, därefter Eric Saade.

Sak tre: Vad ska du se i Bruket?

2010-03-15 @ 17:51:54
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Jenny

Svar till Erika:

Sak ett: haha vi glömmer ju jämt glassen :P vi får ta den imorgon till desperate ;)

Sak två: Ja Timoteij var riktigt duktiga också :)

Sak tre: Ni har säkert något att visa där också ;P

2010-03-15 @ 21:30:30
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0