Lite tokigheter från mig :)

Hallå där :)
Tänkte skriva tre roliga saker som jag har råkat kläckt ur mig :P
I fredags när jag kom hem så började brorsan och jag snacka lite.
Brorsan: Vet du att det kostar 61 kr att åka till Bryssel?
Jag: Aha, vart ligger Bryssel?
Brorsan: I Belgien.
Jag: Jaha...(är tyst en liten stund) vart ligger Belgien då?
Brorsan: Vid Holland som ligger brevid storbritanien.
Jag: Nehe, där ligger ju nederländerna! (tycker att jag är jätte smart där!)
Brorsan: Men ååhh det är ju Holland!!
Jag: Jaha! (Skäms)
Brorsan: Men i alla fall, det kostar 61 kronor att åka dit!
Jag: MED BIL!!?? (Jag kommer på mig själv när jag ser brorsan kolla på mig som om jag är dum i huvudet)

Inte lätt ibland faktiskt :P

En annan grej vi kom in på..
Vi började snacka om Lady Gaga eftersom jag skulle boka biljetter till henne.
Jag: Hon kommer tydligen byta om 15 gånger under framträdandet!
Brorsan: Va? gud vad onödigt!
Jag: Ja men du vet väl hur hon är? (Precis som om vi känner henne)
Brorsan kollar på mig och säger: ehm nej faktiskt inte..

haha när jag tänker efter så lät det så kul när jag sa det där med Lady Gaga, för det var verkligen som om vi kände henne jätte väl :P Men som sagt, det är inte lätt jämt :P
Nu har jag delat med mig med lite tokigheter :)

Nu blir det nog duschen för min del, sen familjen annorlunda :)
Det gillar vi :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Men Jenny, jag får de här bara till två saker? Skrev du inte tre saker?

Hur som, tack för matrial till min bok!

2010-03-08 @ 23:06:53
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Jenny

Erika: Nej för jag räkna med det där med bryssel, bilen och lady gaga :P

2010-03-09 @ 11:42:40
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0