En bra kväll! :)

Igår blev det jobb för min del, mycket folk var det så det var kul :)
efter jobbet så drog jag hem och packade lite grejer och käkade, sen drog jag vidare till pappa och hälsade på där :) Var ju ett tag sen jag var där så det var på tiden faktiskt. Det var kul att träffa alla dom igen :)

Vid 18.30 så skjutsade pappa mig till Boda Borg :)
Det var nämligen dags för att Basta med brudarna :D
Det var jag, Erika, Murra och Sofie som bastade :)
Och gud vad gött det var, det måste vi verkligen göra om, för det var trevligt tycker jag :) Och nästa gång för gärna fler hänga på om dom vill det :)
Vid 21.30 så var vi hemma hos Erika, och då kom även Anna och Malin dit med :) Sen dök Tim och hans polare David in med. och sist men inte minst Tina, som hade varit på bröllop i Degerfors. det blev massa cider och vin hemma hos Erika, Bra musik och massa prat :) Jessica kom också, vilket ingen var beredd på, så det var kul :)
Jag hade jättetrevligt hos Erika, men de flesta ville dra till Jack, vilket hade kvittat mig. Men vi drog dit iaf, men det blev besök på toaletten och sen drog jag, Malin och Anna till statt istället. Något mer roligare där var det faktiskt, träffade Therre Perre där :D så det var kul! träffar ju inte henne så ofta längre =/ Emelie och Linn träffade jag på med :)

det var en lyckad kväll igår som jag gärna vill göra om :D
Men nästa gång jag ska ut då blir det Hoffmaestro som aldrig förr med underbart sällskap!
Kan ju inte bli bättre ;) <3

Tack för igår!! :D <3


Tradition kortet såklart ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0