Filmer!

Nu är den här filmen min! :)



Köpte den på Ica igår för 99 kr :)
En grymt bra film!

Och igår så beställde jag filmen "Midnight express" som ska vara så himla bra. Den var så billig så jag tänkte att jag lika gärna kan köpa den, den verkar ju bra och alla som har sett den säger att den är bra, så jag litar på dom! :) Så betyg från mig kommer när jag har sett den :)

jag har hört att filmen "seven" ska också vara bra och är värd att se. Tänkte beställa den igår med men struntade i det. Får se om jag gör det någon annan dag.

Jag är himla sugen på att köpa "solsidan" också, men den kommer ut 30 juni, så det är ju ett tag kvar :/ Men jag ska fasen köpa den då :) Det är ju så himla roligt :D

Jahopp, värmen vart tog den vägen??
Solen tittar fram lite svagt idag men ingen värme är det.
Får se när den kommer tillbaka, eller vi kanske har fått våran sommarvärme redan??
Nej man får hoppas på det bästa och att det blir lika varmt som det har varit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0