Nostalgi!

Ååhh jag höll på och plockade i mitt rum nyss, hittade lite födelsedagskort som jag har fått, typ när jag fyllde 17 och 18 år. Herregud, ett kort var från Linnea som jag fick när jag fyllde 18, och nästa år så fyller hon själv 18!! det är helt sjukt vad tiden går fort! :O

Men när jag tittade på korten så kom det nostalgi tillbaka, jag började kolla i min studentmössa, vad alla hade skrivit i den! fy fan alltså, jag längtar så himla mycket tillbaka! Ni förstår nog inte, alla som tar studenten i år eller som ska ta studenten senare år, ta vara på den dagen alltså! För det är så jäkla roligt och man vill inte att dagen ska ta slut! Njut så mycket ni kan säger jag bara!! Jag är också väldigt glad att Linnea tog så fina kort på min student, skulle aldrig ha haft sånna här fina kort annars, jag tackar och bockar! :)


                    En glad tjej :)


                                      Lycka :)


                             Jag och min skylt :)


              Vi kramas <3 Älskade klass <3

 
                 Paath, Sofie och Erika är först ut!


         Jag och Erika i vagnen, så himla glada :) <3


        Jag och mitt kusinbarn Moa! <3
Kommer så väl ihåg att när Moa kom fram och kramade mig så blev jag tårögd, Jag var så lycklig!

Ska lägga upp dom här bilderna i min studentmapp på facebook tänkte jag :) alltid kul att ha och se på!

Sen började jag plocka lite bland korten nere också, då hittar jag kort på mig från alla tre åren på gymnasiet. Det är skillnad på bilderna, och även jag själv som person också! Man förändras både utanpå och innanför. Vänster: första året, mitten: andra året, höger: tredje året. Skillnad??

 

Kommentarer
Postat av: linnea

åh det va så kul när du tog studenten kommer jag ihåg med! Det va bara rent nöje att få ta kort så inget att tacka för ju! :D

2010-06-11 @ 00:18:19
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0