Min Tisdag :)

Igår var det dags att träffa min underbara vän Linnea igen :D <3
Hon var så snäll så hon hade bakat en rabarberpaj när jag kom till henne, så vi satte oss på deras inglasade altan och åt paj och drack kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord! :) Det är det som är så himla skönt med den bruden alltså, man kan prata med henne om precis ALLT!! Det är inte många som jag litar på, för har väldigt svårt med att göra det, men Linnea är en av dom som jag verkligen kan lita på! Har ju känt henne sen man var liten så det kanske är därför? Hur som helst så kan jag i alla fall lita på henne och jag har alltid kul med henne :) Underbara underbara vän, vill nog säga att jag alltid kommer finnas här för dig och vi kommer ALLTID vara vänner, vad som än händer! Love you :) <3
Och stort grattis till dig gumman som blev gudmor igår!! :D Är så himla glad för din skull! :D <3





Förresten Linnea, vi får nog ta lite nya kort på oss någon gång! Har bara dom här bilderna på oss och dom är ju hur gamla som helst :P haha.

Men i alla fall, när vi satt där och pratade så ringde min goa kusin till mig :) Kul att få prata lite med henne, händer inte så ofta att vi ringer till varandra, blir mest att vi smsar lite då och då :) Så det var kul att prata med henne en stund :) <3
Sen får jag sms från mamma som säger att det inte är någon träning :S Egentligen skulle vi iväg och träna 18.30 men det enda passet som var var klockan 17.30. Dom hade tydligen gjort ett nytt schema så det som var 18.30 hade dom tagit bort :S Tyckte det var väldigt dåligt av dom att bara göra så, då har man stått och bokat in massa tider och så gör dom nytt scema bara sådär och tar bort. Så det var mest tur igår att mamma skulle boka av sig, annars hade ju vi kommit upp dit och skulle träna, och få veta det då och stå där som fån, nej dålig stil tycker jag! Så Tina och jag åkte upp och hämtade det nya schemat och fick ändra lite. sen hyrde vi en film också, så det blev en lugn och skön kväll igår :)

Idag vet jag inte vad det blir, är lite sugen på att gå och kolla på dom ska gå på balen idag. Jag vet att Marie ska gå så skulle vilja se henne :) men får se om vädret blir bättre och sen om det är någon som vill följa med! Inte så kul att stå där själv kanske ;) haha.

Ha en bra dag alla :)

PUSS



Kommentarer
Postat av: linnea

TACK vännen för att du finns!! du är den som stått mig närmst längst och jag kommer aldrig släppa dig heller! Du betyder massor för mig och jag finns alltid vid din sida<3 o jadu! vi får bli bättre på o ta lite kort va ;D hur många år sen va inte det där? haahh! Älskar dig vännen min!!

2010-06-09 @ 14:21:52
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0