Bra dag! :)

Å jag blir så glad av det här vädret :)
Jag ställer klockan och går upp tidigt för att jag ska kunna vara ute! Älskar det! :)

Igår gick jag lite på stan, hade sällskap med Madde och åt lunch, sen cykla jag hem och fikade med mamma och brorsan :) Kul att träffa han lite :)
Sen hörde Sofie och Blirren av sig till mig och vi bestämde för att gå och köpa glass. Sen åkte vi till Labbsand och satt på bryggan där och njöt av solen, ångrar att jag inte hade kameran med mig för det var så fint! Vi satt där ett tag och snacka massa tjejsnack ;)
Men vid 21 åkte vi hemåt och vi kollade på säsongsavslutningen på desperate, grymt bra! Spännande spännande ;) Cougar town fick man ju skratta åt också :D

Helt enkelt så var det en bra dag igår :)
Och jag hoppas dagen idag blir lika bra eller bättre ;)

Ska cykla till mammas jobb nu och äta tänkte jag :)
Sen får vi se vad det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0