Balen

Det blev att jag och Sofie gick till balen och kollade :) Jag ville ju så gärna se Marie så det var snällt av Sofie att följa med :) Vi hade inget annat för oss så då kunde vi lika gärna gå :)
 haha det var så kul för jag stod längst fram, och när bilen rullar fram som Marie sitter i så hör man hon skriker: "Där är ju Jenny!!" hahaha hördes enda ut :P jag hade sån tur att hon satt på den sidan som jag stod på :) Trodde jag skulle få en bild på hennes rygg bara men jag hade tur, det var nog meningen att jag skulle gå och se på henne ikväll :)


                               Bilen Marie och c/o kom i :)


              Och så Marie såklart, så himla fin :) <3<3

Hoppas alla studenter får en kanon kväll! :)

Jag är inte ett dugg avundsjuk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0