Vilken underbar helg <3

Shit vad kul jag har haft den här helgen! :D
Tina, zafer och Marie, ni förgyllde verkligen den här helgen, den kunde inte ha blivit bättre, TACK! <3<3<3

Ska försöka berätta allt från början :)

I fredags så jobbade jag 09.00-15-00. Gick och köpte mat sen satte jag mig på pressbyrån och käkade och väntade på att Jenny skulle sluta (16.00) för jag skulle åka hem med henne eftersom hon ändå bor i närheten, så slapp jag åka buss vilket är skönt att slippa.
När jag kommer hem så går jag och plockar lite, smsar Tina och hör vart dom är. Hon säger att dom är lite utanför Kalmar. Så jag tänkte att jag hinner nog duscha innan dom kommer, "ta en snabb dusch då ifall jag måste ringa om vi inte hittar, säger Tina". jag går och plockar lite mer innan jag kommer in i duschen. När jag är klar och ska sätta på mig kläder så knackar det på badrumsdörren. "Hallå" säger jag och tror att det är Kalle som vill något, men då hör jag lite fniss utanför dörren och förstår då att Tina och dom har kommit. Tina öppnar dörren lite försiktigt och dyker fram med sitt huvud och skrattar :P Jag säger att jag snart är klar och sen går jag ut och ser att alla tre ligger i soffan och är helt slut :P Vi börjar snacka lite sen var det dags att göra ordning sig och korka upp ;)



sen vid 20.00 så tog vi en buss in till Borgholm där vi gick in på pressbyrån och hälsade på Johanna eftersom hon jobbade när Tina, zafer och Marie kom hit, så dom fick hälsa på henne :) sen mötte vi upp Katti och hennes kompis Holly vid strand. Allihopa förutom jag gick in till strand först för att se så Marie och Holly kom in, och jag stannade med våran dricka så länge. Gud vad nervös jag var då när jag stod där och väntade, det är ju 20 års gräns på strand. Men Katti och Holly kom ut först och gjorde tummen upp och då kom lättnaden. så då gick jag in och fick ett band runt armen sen var det bara att gå ut igen och gå till parken för att dricka ännu mer ;)
Tror klockan blev 22 och då var det dags att börja gå in på strand för det blev så kallt ute. Tog några kort vid hamnen först.



Sen gick vi in på strand och där öste vi verkligen!
så jäkla kul var det.
Hoffmaestro började spela och det var hur mycket folk som helst!
Vi hamnade typ i mitten av alltihopa, och folk hoppa och skrek och det blev varmt så jag fick typ panik och cellskräck, sen kommer inte jag ihåg något mer, Men tydligen så såg Tina och dom andra att det så de försökte få ut mig från det värsta. Tina bad en tjej att få ett glas vatten, och den tjejen säger att hon får ställa sig i kö, men då sa Tina till att jag måste ha vatten för jag har fått panik och cellskräck och är helt borta. Då gav hon Tina vatten på en gång. Så det var riktit äckligt men det blev bättre när jag fick komma ut från allt folk och stod längst bak och kunde andas ordentligt plus att jag drack upp vattnet med. så efter det så gick jag och Zafer in, Tina och Marie gick nog tillbaka in bland folket. Jag ringde Linnea och hade fyllesamtal, uj uj, kommer inte ihåg vad jag snackade om men Linnea stod ju ut med mig ett tag så så farligt kan det nog inte ha varit ;)
Sen när hoffmaestro var slut så körde vi på igen, dansa natten lång och hade det så grymt kul :D dampa loss lite med kameran gjorde vi med ;) haha måste även berätta att Marie tappade bort oss några gånger inne på strand och hade ingen mobil med sig, så hon raggar runt och lånar telefoner av folk och ringer 118 100 eftersom hon inte kan våra nummer i huvudet :P haha så jäkla störd, men hon trodde nog att hon var jätte smart just då ;)









Strand stängde ju två så då började vi gå mot bussen.
fastnade hos två killar på vägen och snackade ett tag. Så när det var fem minuter kvar tills bussen skulle gå så fick jag tjata på alla att vi var tvungna att gå, så när vi kom till bussen så hade vi tur, för den skulle precis gå. och vet ni vad dom tar för ungdom här på natten?? 50 jäkla spänn. Vi gav 17 in till borgholm liksom. Jag trodde chauffören skämta med oss först, men natttaxa har dom tydligen här. Så det var ju bara att betala och gå och sätta dig. Kommer hem och jag vet inte vad vi sysslar med, Johanna och Kalle sov i stenninge den här natten så vi sov inne. Jag och Tina där jag sover och zafer och Marie på en madrass på golvet.

Vaknar vid 10.30 på lördagen och mår hyfsat bra, hade huvudvärk bara. Tina mådde nog sämst av oss alla. men jag vaknar med en fläskläpp, Marie är helt hes och Zafer dyng förkyld, och så Tina då som mådde dåligt. Men allt det här var så värt det kan jag ju säga er! Och nej jag har inte slagits med någon, utan när vi dansade så fick jag en flaska rätt på läppen väldigt hårt, det var ju inte med meningen såklart men ont gjorde det! därför vaknade jag med en fläskläpp.  Men i alla fall, efter ett tag så piggna alla till och gjorde sig lite fräscha för att sen åka upp till bästa moster :) Sitter och snackar med henne sen åker vi till Thai restaurangen och äter där, grymt gott var det kan jag ju lova ;P efter det åker vi och lämnar av moster sen åker vi hemåt igen, softar ett bra tag sen börjar vi göra ordning oss och korkar upp. Fick mig ett gott skratt också när Marie skulle pumpa upp sin luftmadrass. Då har hon med sig en pump där slangen är för tjock mot hålet på madrassen. Båda börjar asgarva och marie försöker tillslut att blåsa upp den. Men det går inte så bra eftersom vi skrattar så. Så Tina börjar pumpa och Marie får hålla hårt i slangen och försöka få in luft i madrassen. det tog sin tid kan jag ju säga, jag bytte av Tina. Stod säkert en kvart eller nåt med den där madrassen, men vi lyckades ;)

kalle körde in oss till Kapellet och vi satt där och drack några öl och hade det soft. Marie skriver upp våra mobil nummer på hennes handled så hon ska slippa och ringa 118 100 den här gången ;) hahaha :P Det blev något lugnare den här kvällen än kvällen innan kan jag ju säga er. Jag blev inte ens full men jag hade trevligt och kul i alla fall :) Var jäkligt trött bara. vid 00.30 så går vi till strand, där var ju allt folk, dansade en stund, såg underligt folk sen satt och snacka bara tills klockan blev 02.00. Går till bussen typ på en gång den här gången, kommer hem och gör sig ordning för tältsovning. Jag frös ihjäl och kunde inte sova. tyckte jag hörde massa ljud och inbillade mig saker hela tiden. höll Tina vaken en stund men sen somna ju även hon. så jag låg där vaken och titta upp på taket :P somnade väl tillsut men vet inte hur många gånger jag vaknade, kan inte ha blivit mycket sömn inatt, regna och blåste gjorde det hela natten med, skit kallt verkligen. Så jag väntar bara nu att jag ska bli förkyld.







Så idag har jag varit väldigt trött eftersom jag inte har sovit mycket inatt. Eller tror alla vi var sega, jag och Marie somnade ett tag i soffan. sen kom moster hit och vi åkte in till Färjestaden och gick lite i affärer och käkade. När vi var klara där så var det dags att säga hej då till mina underbara vänner :( Jag började sakna dom så fort dom åkte. Och när jag kom hem igen, gud så tomt det var =/
Men jag får tänka nu att det bara är en vecka kvar, vid den här tiden om en vecka så är jag hemma.



Men fasen vilken rolig helg jag har haft, den kunde inte ha blivit bättre!
Jag är så glad att Ni ville komma ner hit till mig och hälsa på!
Ni är så jäkla bra!
TACK TACK TACK TACK TACK för en super bra helg :D:D
Puss på er <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0