Det går bra nu!

Halloj :)
Jag är på strålande humör förutom att jag har huvudvärk, förkyld och hosta ;P
Men jag är så glad, för det här har verkligen varit en bra dag :)

Har jobbat min sista dag idag, och det har inte varit något strul idag heller, det har flytit på som aldrig förr :) Moster kom ner efter 12 och vi satt och pratade en stund och sen sa vi Hej då, eftersom jag inte hinner träffa henne något mer nu innan jag drar. Det var jobbigt att säga hej då men vi ses ju ganska så snart igen, och det känns bra :)

Sen på eftermiddagen någon gång så ringer det.
Då är det samma nummer som ringde mig i Onsdags men jag hann inte svara då. Men idag hann jag, och då var det från kommunen och dom frågade om jag fortfarande var intresserad att jobba inom barnomsorgen som exra i höst, JA TACK! Så i höst när jag har börjat universitetet och är ledig från skolan så är det bara jag lägger mig tillgänglig på jobb så ringer dom upp mig, kanon ju :D så på onsdag ska jag på intervju, och jag är inte ett dugg nervös faktiskt konstigt nog :P Jag är så glad :D:D

När jag kom hem så började jag laga mat direkt, och pratade med moster ett bra tag.
Sen efter det så satte jag mig vid datorn och skulle kolla om det fanns någon ny lägenhet till salu, och javisst fanns det de, på frödingsvägen :P Och den ser bra ut med, så jag är helt inne på den nu, vill ha den! :D:D
Har mejlat nu och frågat lite om vitvarorna, får se när jag får svar :)

Shit det är mycket nu känns det som!
Börjar man bli vuxen tro?
Nja... jag kommer nog aldrig bli vuxen, vare sig jag flyttar hemifrån eller inte ;) haha.


Jag mår bra nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0