Blev glad när jag sluta jobbet :)

Hallå :)

Har jobbat och slitit idag, var väldigt mycket folk idag, de flesta har väl fått semester nu kanske?
Det var segt på förmiddagen för jag hade inte riktigt vaknat till, så gick jag gäspa väldigt mycket. Men efter 12 så flöt det på bra och tiden gick fort :) Det gillar jag skarpt!

Har inte varit hemma så länge, käkade direkt när jag kom hem, Johanna hade maten klar, så söt så :) sen satte jag nyss på en maskin tvätt! duktig jag är ;) Så nu blir det att bara slappa innan jag ska hänga upp tvätten. Är rätt så seg kan jag ju säga.

Har bränt mig på ryggen och bakbenen, inte skönt!!
men jag får skylla mig själv när jag inte smörjde mig, så det så.

Sen har jag äntligen fått hela mitt schema nu! :)
Och jag är nöjd, för jag jobbar sista dagen 30 Juli, vilket var pefekt för jag hade kollat upp tåg som går 31 Juli till Göteborg, och när jag kommer dit så blir det en heldag på Liseberg med Tina och Zafer, och självklart den som vill hänga med :D Bara att säga till! Men dom två är helt klara iaf!

och jag är även ledig helgen då hoffmaestro spelar och Tina, Zafer och Marie kommer ner då :) Ska bli så jäkla kul :D

Så jag är nöjd och blev genast gladare när jag fick reda på detta, så jag har precis bokat biljetten :D Wiee!! :D
Längtar hem så grymt mycket!
saknar ju alla där hemma!

Såhär go och glá skulle jag vilja vara nu ;P




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0