7 Juli

Hallå där :)
solen skiner och det är 28 grader i skuggan, galet :O
Men man ska inte klaga, för snart kommer hösten och då blir det kallt, och då klagar man på det!

Idag börjar jag jobbet 14.45.
Så just nu sitter jag och fördriver tiden lite, bussen går klockan två, så det är en liten stund kvar.
sitter själv här hemma, både Kalle och Johanna jobbar. Jag kommer få jobba med Johanna i en timme, sen slutar hon. Gött för henne då ;P själv så slutar jag 20 ikväll. Kommer vara själv i några timmar ikväll när jag kommer hem, för Kalle och Johanna ska nämligen på bilbingo! Men det blir det för mig nästa onsdag, då ska jag åka med världens bästa moster :) Hoppas att jag vinner massa pengar då! :)

Nu är det bara två dagar kvar och sen är det helg :)
Det ska bli riktigt skönt faktikst. Vet bara inte vad som ska hittas på, Johanna jobbar kväll på lördag =/ trist men sant.

Jag längtar så till den 23.e!
Det är inge bra att längta så mycket, för tiden går så sakta då =/

Men Tina, Zafer och Marie: Ni ska bara veta hur tacksam jag är för att ni kommer ner hit till mig :) Ni är verkligen bäst! <3 Vi kommer ha så kul! det vet jag :)

Ha en underbar dag alla :)

<3

Kommentarer
Postat av: Moster

"VI" ska vinna på onsdag hehe. Tiden går fort ska du se ...ses på fredag. Puss o Kram <3<3<3

2010-07-07 @ 21:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0