21.a Juli

Hallå där :)
Det är egentligen natten nu, men tänkte lägga in tre bilder bara som jag skrev igår att jag skulle göra :)
shit vad jag håller vad jag lovar ;) haha ;P

Har jobbat kväll ikväll så är rätt så trött nu.
Inga roliga personer kom in heller, och det hände inget speciellt heller.. tråkigt tråkigt.
men men.. nu har denna dagen gått och det vill jag att det ska göra, så det blir FREDAG någon gång!! :D

Idag har Johanna och Kalle varit till Stocholm på sånt där 3D ultraljud. Jag har fått kollat på massa bilder och på filmen som dom fick, det är rätt så häftigt faktiskt! jag tycker det är så fascinerande att det är en person i hennes mage, tycker det är jättecoolt. Man fick ju se hur han ser ut också, Kalles näsa har han, helt söt :P och "äppelkinder" har han med. Riktigt kul att se :)

Nu ska jag göra ordning mig för sängen.
Är grymt trött!

Ha det bra alla :)

Här kommer bilderna från förrgår :)


                         Hamnen i Borgholm :)


            Hamnen och Strand Hotel i bakgrunden :)


                               Mysigt vatten va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0