Stan!

Idag har jag sovit länge.
Vaknade först vid 10 men kände att jag var alldelses för trött då för att gå upp ur sängen. Så jag somnade om och vaknade halv tolv igen. Får typ panik då när jag ser vad klockan är, tycker det är alldeles för mycket och känner att hela dagen är nästan bortblåst. Men när jag tänker efter så ska jag ju ändå inte göra något speciellt under dagen och kan ju egentligen sova till 15.00 om jag vill. För jag sitter ju bara och stirrar typ under dagarna ändå.. eller jaa.. sitter vid datorn alltså ;P

Men men.. Idag blir det nog att gå ner till stan en sväng.
Ska nog börja göra ordning mig snart, sitter här med myskläderna än ;P
Ska köpa en skjorta till Tina som hon ska ha på sig på tordag, hon ska nämligen på bregravning då =/ Hon hinner inte gå till stan innan det eftersom hon går så länge i skolan nu. Sen behöver jag en vit BH har jag fått för mig :p Så ska försöka hitta någon snygg. Sen får vi se om jag hittar något mer, har ju hittat ett par till skor som jag så gärna vill ha ;P Sen ska jag även ner till jobbet och hälsa på, blir bjuden på tårta eftersom Emelie fyller 19 år idag, Grattis Grattis =)

Det blir nog mer uppdatering idag skulle jag tro ;P

Ha det så bra alla =)

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Sandergina

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-08-02 @ 07:23:40
URL: http://sandergina.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0