spontankvällar is the shit!

Har man lovat så har man ju eller hur? :)
ska visa bilder från i helgen när vi tog en spontankväll på statt!
shit vad det är roligt med spontankvällar alltså.
Först var det meningen att vi skulle sitta hos erika och softa och hon skulle bjuda oss på hallonpaj ;P men sen blev tina och jag sugna på att gå ut så vi skickade iväg ett sms till erika och frågade om vi skulle ta en spontankväll istället, och självklart gick hon med på det ;) så vi rotade efter kläder att ha på oss, sen gick vi hem till erika och gjorde ordning oss ;P så vid typ 20.30 var vi klara för att korka upp tror jag. Blirren kom också och joina oss :D Vi satt bara och lyssnade på bra musik och snackade :D mycket mycket trevligt som måste göras om! Kan ju även säga att det var roligt på statt med, vilket det inte brukar vara så ofta ;)

Nu kommer bilderna gott folk! enjoy! ;)

              


              

              

sådär ja :)

ska man kanske åka och våldgästa någon? ;)
Hmm..

idémöte på jobbet ikväll, det ska bli intressant :P

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Murra

Vad synd att jag aldrig kan vara med på era spontankvällar :/

Ni verkar ju haft jättekul!

Snygg bloggen blev nu btw :)



Puss kraam

2010-01-11 @ 13:10:15
URL: http://murra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Murra: Ja du får ta igen det nästa gång det blir en spontankväll :P Det var riktigt roligt faktiskt :)

Tack så mycket :D jag är nöjd faktiskt, den där Linnea hon kan hon ;) Puss

2010-01-11 @ 20:57:43
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0