Skit väder!

Hallå!
Det blev visst inget mer inlägg igår som jag trodde :P
Men jag kom hem från stan med Tinas skjorta, Puder till mig, läppglans och en vit BH! alltid något ju :P
Så nu är mina presentkort från HM helt slut :(

Måste gå hem idag och betala räkningar, men inte kul att gå i det här vädret :(
Jag trodde brorsan var inne på datorn så jag kunde tjata att han skulle komma och hämta mig ;P Men tyvärr så var han ju inte det, och då är han nog iväg och pluggar, bra där ;D

Idag måste jag även träna att gå i mina nya skor som jag ska ha i helgen :P
Så det blir att ta fram dammsugaren och dammsuga och ha skorna på mig haha ;D
Får se hur det kommer att gå! :P kan bli intressant.

Usch jag bara drar mig för att gå hem alltså =/
Men jag är ju så dum, för om jag går så snart som möjligt så kommer jag ju ha det gjort sen!

Nej nu ska jag göra ordning mig och klä mig varmt för att ta en promenad hem!!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0