Redan Söndag!

Shit vad helgen har gått fort alltså =/
Jag som längtade hela veckan att det skulle bli helg, och nu är den redan över... tråkigt!

Igår blev det örebro.
Hittade två tröjor sen handlade jag lite på ikea också.
Ville hitta mer kläder men tyckte det var dåligt i affärerna faktiskt.
Men jag tror jag har utstyrseln till Tinas fest på lördag iaf.. Ska testa och se om det blir bra tänkte jag. Annars blir det lite kris...

Hade ju tänkt att bygga ihop min "hylla" eller vad det nu kan kallas att det är... men jag kan inte. Fattar nada.. Borde ha Tina här nu.. hon är duktig på sånt!
Men jag ska försöka en gång till tänkte jag.. om det inte går då så ger jag upp tror jag. Får vänta tills Tina vill hjälpa mig.


Har tyvärr inget mer att skriva..

Hoppas ni har haft en bra helg :)

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0