Onsdag!

God kväll! :)
Idag har jag jobbat som vanligt :)
kul att jobba nu faktiskt när vi gör om i butiken! :) det är händer ju saker då, fast det är lite med folk.
Annars har jag bara tagit det lugnt idag! :)
Gick ner lite innan jobbet och köpte dom där skorna som jag har tjatat om ;P Det fanns kvar i 36:or, så jag blev så glad :D måste öva att gå i dom nu bara! ;P Men jag är nöjd! :D



Men nu är lönen efterlängtad kan jag ju säga!
På ett sätt så vill jag att det ska vara måndag så man får lönen :P
Men jag längtar till helgen faktiskt, ska inte göra något speciellt vad jag vet nu.. men vill ha helg, och bara slappa!

Nu blir det lite 2 1/2 Men innan jag ska sova :)

Natti!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0