Kallt

Tänkte att det var dags att blogga igen, fast jag inte har något vettigt att skriva ;P
Jobbade idag, vi håller på och plockar in alla julgrejer till lagret nu... inge vidare roligt, men det måste ju göras, så då gör vi det också :P

Shit vad kallt det är ute nu..
Har tröttnat lite nu faktiskt på vädret, det var bra vid jul men nu räcker det.
Jag vill ha vår så snabbt som möjligt så sommaren kommer snart!
Gud vad gött att kunna gå med Linne och shorts bara!
När jag kom hem efter jobbet så kollade jag på termometern, vi hade 16 grader inne!!
Vi har nämligen något fel med våran värme..
Så jag ringde Tina och frågade om jag fick komma till henne :P
Inge kul att vara hemma och frysa ju :P
Så jag käkade och sådär sen drog jag på mig termobyxorna och gick till Tina.

NU är det handboll på tv, Sverige - Norge!
Just nu ligger Sverige under :(
Hoppas det vänder! :)

Ha det så bra i kylan mina vänner!

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0