Ingen blund!

Hallå där :)
Inatt har jag inte sovit något alls känns det som... Jag har i alla fall sovit grymt dåligt! jag låg och kollade på tv till 02.00.. sen var det ju dags att försöka sova.. gick verkligen inte. Sen har Belse krånglat också, han kan ju aldrig sova en hel natt utan han måste göra massa... busa eller vara nyfiken på något. Jag blev galen verkligen.. sen tänkte jag att klockan kanske var typ 05 eller något.. jag tittade på klockan och den visade 08.10 :O:O shit vad chockad jag blev, och då fick jag panik.. eftersom jag skulle upp 09.45! Klockan 08.45 kollade jag på klockan igen och tänkte att nu måste jag bara sova! så vid 09.00 somnade jag väl någon gång... inte mycket sömn inatt alltså! Har varit sjukt trött på jobbet idag.. men jag överlevde det :) tur det ;)

Efter jobbet så blev det en promenad hem till Tina för att ge belse mat. sen gick jag vidare hemåt.. tänkte att jag måste få sova ordentligt inatt så jag sover hemma. Så inatt får Belse klara sig själv! Får se om jag är snäll och sover hos honom imorgon natt. 

Har börjat göra ordning lite i rummet nu.. Har haft hur mycket saker som helst på golvet!
Men nu har jag gett upp, är inte klar än, men det är bättre än vad det var innan! :)


Nu ska jag lägga mig och kolla på 2 1/2 Men och somna till det :)
Jobba imorgon, får hoppas jag sover bättre inatt så jag är pigg imorgon på jobbet :P

Lägger in en bild på mitt rum hur det såg ut innan jag började plocka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0