En tripp till stan

Idag blev det en lugn förmiddag!
Tina kom hem halv tolv från skolan, och då gick hon och la sig.
Jag satte mig vid datorn en stund och vid 15 så väckte jag henne för då hade jag tröttnat :P
Vi gjorde ordning oss och gick sen till stan :)
Gick ner till jobbet för vi håller på och gör om massa där, så tänkte kolla hur långt dom hade kommit :) och det blir skit bra verkligen :D Sen gick jag upp till smakbiten och köpte soppa till mig och Tina, vi käkade på jobbet eftersom smakbiten stängde klockan 17.
Vi gick lite på stan efter det sen gick vi hemåt till Tina igen.

Nu håller vi på och spelar Wii :P går lite sådär för båda oss faktiskt :P

Snart kommer nog Erika hit, då ska vi väl spela Wii och Cluedo :P Kolla lite på tv med blir det väl ;P

Imorgon ska man upp tidigt och tvätta.. Sen boda borg hela eftermiddagen.. inge taggad alls!


                       Tina och jag i Bulgarien 09


//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0