Mitt år 2009!

Jag har gått igenom massa bilder nu vilket jag älskar att göra :D
Det kommer upp massa roliga minnen och man bara ler när man ser bilderna!
Och jag kom på då att jag har inte skrivit hur mitt år 2009 var månad för månad.
Så jag tänkte göra det nu, bättre sent än aldrig eller hur!? ;)

Januari 2009
Hände inte så himla mycket den här månaden. Eller det var då jag fick reda på hur det gick för brorsan i rättegången.. vilket inte gick bra. Blev grymt besviken för alla lögner och jag blev väldigt ledsen. Försökte koppla bort det bara.. Sen kom Tinas födelsedag, hela 20 år! Och då blev det fest som aldrig förr! :D Det var jätteroligt men kanske lite för mycket av det goda då? ;)


Maria, brorsan och Tina på hennes födelsedagsfest :)


Februari 2009
Denna månad gjorde jag inte något speciellt. Jag jobbade lite, sökte jobb till Netto. Det blev några fester och utekvällar såklart :) Jag åkte även till Loka Brunn med Tina för det hade jag gett henne i födelsedagspresent, det blev bad och massage och en god lunch :) Det var grymt gött och jag skulle gärna vilja göra om det :P


                     En fest hemma hos Murra :)


Mars 2009
Denna månad så fyllde Linnea 16 år! Hon börjar bli stor den korven ;) Snart får man träffa henne ute på statt också! uj uj. Även Jessica och Sofie fyllde 20 år! :) Det blev även en tripp till Norrköping för att kolla på EM-kval i handboll! det var grymt roligt! :D


Erika, jag, Jessica och Tina på handboll i Norrköping!


April 2009
Det blev jobb och jag och Emelie stod på torget och dela ut lite godis när det var påskparad :P haha. Sen var det ju Erikas 20 års fest med! Den var grymt kul alltså! :D Vi gick även ut på Wickan då för brorsans band Same old Story spelade då, grymma!! :D En lyckad kväll helt enkelt! Min moster och Kusin var även på besök den här månaden :) Jag kollade även på en lägenhet men jag skippade den.


                              Erikas 20 års fest :)


Maj 2009
Brorsan fyllde 24 år och Min kusin fyllde 20 år! :) Även Paath fyllde 20 år så han bjöd på fest med mat och grejer, blev även att åka "limo" till Wickan då :P Annars var nog den här månaden den värsta på hela året tror jag! Åkte och lämnade brorsan.. gick bra hela vägen dit, när vi lämnade honom och när vi åkte hem. Men när jag kom hem till Tina så bröt allting ut bara, gud jag bara tjöt och tjöt. Men Tina och Erika fick med mig på deras handbollsträning då.. för att försöka tänka på annat. I slutet av Maj så åkte jag ner till Göteborg, då var det nämligen dags för Möhippa åt min kusin :P det var roligt och jag tror att jag behövde ha kul då faktiskt :)


           Brorsan <3


Juni 2009
Jag åkte till Öland för att gå på min kusins student :) Hade en period när jag saknade brorsan väldigt mycket. Plus att hans band spelade på karlskogafesten vilket var tråkigt när inte brorsan var med. Sen var det ju Midsommar också, då bjöd jag hem några och det var kul, höll på till fyra på morgonen :P så det var lyckat!


                Therre, Catte och Tina på Midsommar :)


Juli 2009
Jag var på min kusin bröllop, så himla fint och roligt! Det var första gången som jag var på bröllop så det var extra roligt faktiskt :) Sen hade Jessica ordnat fest i hennes stuga i Mölle, det var nog den roligaste festen på länge! :D

Augusti 2009
Dags att åka till Bulgarien med några brudar! Underbar resa, det var nog det bästa på hela detta år tror jag! Grymt kul :D




September 2009
Tror inte det hände något speciellt den här månaden direkt. Jag fick följa med Erikas och Tinas lagfest i handbollen, och shit vilken galen kväll alltså ;P


Oktober 2009
Jag, Erika och Tina åker ner till Göteborg och överraskar Alec :) Blev en dag på Liseberg också! Sen hade Murra födelsedagsfest och den kan man ju säga också var lite galen ;P Jag och Murra härjade väldigt mycket! Men en lyckad kväll var det :D




November 2009
Denna månad hade jag väl väntat länge på kan man ju säga! Äntligen fyllde jag 20 år och hade fest hemma! Fick fallskärmshopp av mina underbara vänner ;) Får se om det blir till sommaren någon gång! shit vad coolt det kommer vara! :D


Jag ganska så chockad när jag fick veta vad det var i paketet ;)


December 2009
Inge speciellt denna månad.. Jul, Fest på juldagen och sen så nyår såklart då!


Sådär... det var mitt år de ;)
Både tråkigt och glatt!

// Jenny

 


Kommentarer
Postat av: Murra

Du har ju glömt liseberg haha det var ju värsta stora händelsen ;) men kul att du sammanfattat året roligt att läsa ju :D

2010-01-13 @ 20:09:19
URL: http://murra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Murra: ja just ja det glömde jag ju ;P typiskt!

2010-01-13 @ 22:40:41
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: linnea

du har haft ett händelserikt år jenkan! kul o läsa o roligt med bilder till alla månader! :) tror jag lägger det på minnet och sammanfattar 2010 så ;) <3

2010-01-15 @ 20:51:29
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Linnea: hehe jaa det har allt varit lite händelserikt år.. men hoppas att det här året blir bättre :) Ja det får du göra! :) <3

2010-01-16 @ 00:17:12
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0