Dagens bilder :)

Tycker lite synd om Linnea, hon har kämpat verkligen med min design..
Men nu börjar det arta sig :) den är nästan klar som ni ser, det är lite fix kvar med färger, men annars är den som gott som klar :) Och jag är nöjd :D

Tänkte lägga in lite bilder från idag :)


Utanför Tinas balkong idag. Underbart fint väder, men grymt kallt.
Går ju inte att gå ut i den här kylan!


Tina har pluggat i stort sett hela dagen idag.
Hon fick även sällskap av Belse som ni ser.. han lever sig in i plugget?


Hmm.. Belse gav upp efter ett tag? han började blunda istället...


Jag tog mig en kopp kaffe förut med choklad till, grymt gött!


sen fick jag sällskap av Belse vid datorn :) Mys!

Lite kul med bilder va?!
Jag själv tycker att det är mycket roligare att läsa bloggar om det är bilder till :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja faktiskt mycket roligare med bilder, men inte på mig :P haha fast Belse är go :)

2010-01-09 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0