Boda Borg!

Idag fick man gå upp tidigt.. Tina hade bokat tvättid klockan 07.00 så vi gick varannan gång till tvättstugan ;p det gick det med, men det var jobbigt alltså att gå upp tidigt :P inte van med det ju ;)

Sen var det dags för barnkalas på Boda Borg. Julia fyller nämligen 9 år (min låtsassyster). Jag och Tina skulle hjälpa till och vara i varsitt lag med ungarna. Jag fick vara med Moa och Jonna, och Tina fick vara med Ronja och Julia. Vi körde i 1 1/2 timme sen var det dags för fika ;P Det blev glass och tårta och grejer :P dyng gött! Det blev även lite paketöppning :) Tror Julia blev nöjd :D Sen var det dags att köra igen ;P Det känns att man inte är 10 längre alltså.. shit vad ont i knäna jag fick!
När klockan var 17 så var det slut och vi samlades nere i cafeterian. MITT lag vann!! :D vi fick fyra stämplar och Tinas lag fick tre!! Jag älskar ju att vinna som sagt ;P:D

Ikväll blev det god mat och spel med Erika och Tina :)
Mysigt faktiskt :)
Vi spelade Cluedo, vilket är grymt kul när man kan det :P
Tyvärr så vann jag inte... men var nära iaf :)
Får hoppas på bättre tur nästa gång! ;)

Kanske ska gå och lägga mig snart.. Ska ju faktiskt upp och jobba imorgon! ;P

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0