2010!

Tjo!
det var ett tag sen.. men jag kommer lite då och då och skriver ;P
Ser att Linnea håller på och fixar här med min design ;P ska bli kul och se när det blir klart hur det blir :D kommer nog bli skitbra! :D Fick nämligen det av henne i julklapp att hon skulle fixa min design för jag har tröttnat så, sen fick jag även vinglas av henne :D <3

Nu är det ett nytt år och jag tror det här året kommer bli hur mycket bättre än förra året. Visst jag hade roliga stunder förra året, tex Bulgarien och min 20 års dag! dom två grejerna var nog roligast på hela året faktiskt :D Men jag hade en väldigt jobbig tid på året också.. vilket drar ner det mesta. Så det här året kan nog bara bli faktiskt! Jag ska försöka att resa mer! Utomlands en gång iaf år! Sen resa här i sverige lite också med vännerna, hyra stuga någonstans och ha grymt kul!! :D skulle vara grejer det ;)

På Nyårsafton så det blev det lugnt bara.
jag, Tina, Erika, Jessica och Malin gick ut och käkade på katrinedalskrogen, det var trevligt och gott med för den delen :P Sen åkte vi vidare till Murra (Malin och Tina körde), där satt Murra och Jerry och drack :) så vi smådrack lite och bara umgicks :) Blirren och Aid kom också efter en stund ;P vi gick ut och firade tolvslaget och sköt raketer, jag stod några meter bort och var livrädd typ ;P Vid 01.00 skulle Tina dra in till Degerfors och köra hennes mamma och dom, så jag, Erika och Jessica följde med och väntade hemma hos Jessica där även Erikas föräldrar var. sen blev det hem och sova :P
Men det var en trevlig och lugn nyår vilket är skönt det med! :)

Alla vi hos Murra sa att det här året ska vid försöka ta vara på alla högtider, för det var vi lite dåliga på det här året :P  Så vi får se om vi bättrar oss i år!

Har fixat lite i mitt rum idag ;P
Har massa kor i min säng just nu..
Måste få orken och flytta dom till vitrinskåpet igen ;P
Sen måste jag duscha med, måste få orken till det med! :P haha.

Har även inhandlat mig Calle med C skivan idag :D
Ska ta med den till jobbet och lyssna på imorgon :D

Förresten mina vänner, några som är sugna på att festa den 16:e?
Caroline kommer hit från Norge då med en kompis och vill gärna ut då :P
Någon som är på? :)

Tjarrååå!

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Erika

Svar: Nope de gör den verkligen inte! =P

2010-01-03 @ 20:49:43
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Erika

CALLE MED C!!

2010-01-03 @ 20:50:48
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: wall

Så fisigt att gå ut och käka sådär när jag fråga vad det ingen som ville!

2010-01-11 @ 13:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0