Lördag!

Igår blev det kinamat för min och Tinas del, och guuud vad gott det var :D
Blirren kom förbi en stund också :)
Började snacka lite om allt möjligt, men en grej som vi kom in på var om man kanske skulle börja plugga. Bara en kurs? eller ett helt program?? Jag och blirren blev lite sugna på teckenspråk kurs :P Skulle inte det vara lite coolt? :P annars funderar jag på lärare! Hmm.. måste fundera lite mer :)
Finns ju inga jobb så kanske lika bra att börja plugga??
Vad tycker ni mina vänner? :)

Idag funkar facebook för min del iaf :P
Så nu har jag laddat upp bilderna från Tinas fest äntligen!
Det blev en del och det har tagit tid kan jag säga er!
Men nu får ni gå in dit och titta tycker jag :)
Kommentera gärna också!

Ikväll blir det lugnt för min del, är så trött idag =/

Ha en bra lördagskväll :)



Hos Tina förra helgen :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tror att om man känner för det, och orkar, så är det lätt plugga man ska göra just nu när det inte finns jobb att få... Det blir safe liksom.

2010-02-07 @ 11:42:05
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0