Underbara Lördag <3

Tänkte skriva om Lördagskvällen när Tina hade 21 års fest :)

Eftersom hon hade match på kvällen, så fick jag plocka och städa lite i lägenheten innan alla kom :P
När Tina kom vid 20.00 så var nästan alla redan där :P
Det var mycket folk kan jag säga, tror vi var runt 20 pers. Så när Tina kom så började alla sjunga för henne :) Hon gjorde ordning sig lite fort  och sen hade vi väldigt trevligt :) Satt och snackade och det blev många skratt. Tyckte det var väldigt kul att vi var så många, inte ofta vi alla kan ses samtidigt så det var extra roligt faktiskt :) I slutet av festen blev det väl väldigt högljutt, rödvin på matta och spya. Men det gick bra ändå alltihopa :) Vi ordnade det mesta innan statt, sen bar det iväg och shit vad roligt det var :D:D Det var länge sen det var så roligt på statt alltså ;P Kanske för att vi var ett stort gäng som gjorde det så kul? :D jag dansade typ hela kvällen och fick hjälpa Therre lite där också, hon ramla ett antal gånger men det gick bra ändå :P haha.

Det blev en toppen kväll kan jag säga :D:D
Tack alla för att ni gjorde kvällen så himla lyckad!
Vad skulle jag göra utan er? <3<3<3



Har massa bilder från festen, men har inte lagt in dom än på datorn. Men det kommer :)
Men här är en gruppbild som vi tog, det är från Erikas kamera så snodde den ;P
Nästan alla är med på bilden :) <3<3


Kommentarer
Postat av: Therre

Ramla några gånger?! Jag minns att jag låg mer än stod :P Men jäkla kul var det i vilket fall!

2010-02-02 @ 23:15:45
URL: http://therre.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

haha ja det gjorde du nog :P Ja det var grymt kul i lördags, det får vi göra om :D

2010-02-03 @ 12:47:35
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0