Tisdag!

Oj, här har man inte bloggat på ett tag nu.
Men igår kväll skulle jag faktiskt blogga men det fungerade inte att komma in??
Så jag skyller på det ;)

Har inte haft så mycket för mig. Jobbade igår.. lite med folk som vanligt på måndagar =/
Men tiden gick hyfsat fort ändå.

Snackade med min kusin Johanna på msn igår kväll med! :)
Hon är ju bara för bra alltså!!
Är glad att jag har dig kusin vitamin <3
Synd att vi ska bo alldeles för långt bort från varandra :(
Vi måste ses snart!!


Nu hade jag tänkt att ta en promenad ner till jobbet och hälsa på!
Ska försöka fixa musik, går lättare att gå då :)
På vägen hem ska jag köpa semlor till Tina och mig :)
Mumsigt värre! :P

Ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0