Nostalgi kväll! :)

Idag har det varit en bra dag, förutom att Tina har åkt till Sälen förstås! :(

Vid 12.00 så gick jag och Erika ner till som hemma och mötte upp Blirren där. Åt mat och tog kaffe efter det också :) Och herregud vad vi babblade, vid 15.30 tror jag klockan var.. då tänkte vi att det kanske var dags att gå? :P inte så normalt att sitta på ett fik så länge va? ;)

Vi bestämde iaf då att vi skulle ses på kvällen och dricka te, för det var ett bra tag sen vi gjorde det alltså ;) Vi brukar ju ha våra te kvällar ofta annars, men vet inte riktigt vad som har hänt med dom nu??
Så vid 19 ungefär så hämtar jag upp Blirren och vi drar till Erika. När vi kommer dit så har hon gjort havrekakor, grymt goda!! :D Vi sätter oss och kollar på massa gamla kort som Erika har på sin dator, och shit vad kul det var!! :D Det är helt sjukt vad fort tiden går alltså! Minnen var det ju verkligen som kom upp när man såg alla bilder! Vi satt verkligen i timmar och kollade på kort, i köket också av alla ställen? varför inte i en bekväm soffa med mer utrymme? :P haha. Nej vi fastnade i köket!
Nostalgi kväll kan man ju verkligen säga att vi hade :)
Riktigt trevligt som vi måste göra om tycker jag :)

Nu ska jag nog snart lägga mig och kolla på film, får se om jag håller mig vaken hela filmen :)

Natti Natti gott folk :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0