Mår inge bra

Igår ringde Linnea till mig och frågade om jag ville hänga med till Örebro och shoppa lite.
Och visst ville jag det, frågade mamma om vi fick låna bilen och allt, vilket vi fick :)
Sen idag när klockan ringde så mådde jag inte alls bra. Har sovit grymt dåligt inatt med och magen krampade. Så jag skickade ett sms till Linnea och sa att jag inte mådde bra så det blev inge Örebro idag =/
Jag somnade om men när jag vaknade så mådde jag fortfarande inte bra. Ligger i soffan nu under en filt och fryser som aldrig förr och är helt seg.. magen har inte gått över än heller =/
Så det hade nog aldrig gått att åka till Örebro idag, men jag har sånt dåligt samvete nu för Linnea :( Känner mig såå taskig! :( Men vi får åka någon annan dag till örebro, lovar :)

Nu ska jag hämta kudde och duntäcke och krypa ner i soffan.

Hoppas ni mår bra idag iaf :)

Kommentarer
Postat av: linnea

ja det va synd men det går fler tåg! ;) men du får allt ta o krya på dig hörru! :/

2010-02-26 @ 03:02:59
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0